Bestyrelsesformand

Lars Aarup
30108163

Jeg hedder Lars og er bestyrelsesformand samt tidligere konkurrencesvømmer i Sømærket tilbage i 80'erne og 90'erne. Har selv 2 børn, som naturligvis også går til svømning på hhv. Delfin- og Ungdomsholdet. Jeg er uddannet ingeniør. Arbejder til daglig med projektledelse, rådgivning, virksomhedsanalyser og optimering af produktionsvirksomheder.

Jeg er kæmpe fan af, at børn lærer at svømme. Det bør alle børn kunne, specielt når de bor ved Vesterhavet.

Kan kontaktes via SMS og mail.

Næstformand

Jacob Bundgaard
22631838

Kasserer

Marie Horne

Jeg blev kasserer i svømmeklubben i 2017. På daværende tidspunkt svømmede min datter på delfinholdet. Jeg bor i Gølstrup sammen med min mand Tonny og vores børn Alberte og Oskar. Til daglig er ansat ved Statensadministration i Hjørring.

Bestyrelsesmedlem

Anne Knudsen
31718276
Morten Hejlesen
51327561

Suppleant

Pernille Maria Søndergaard Voss
51357526

Jeg hedder Pernille og har 3 børn, hvor af de to yngste går på hhv. Søhest- og Delfinholdet.

Til daglig driver jeg en Rema1000 sammen med min mand. Jeg er selv vinterbader og surfer med familien. Vi nyder at benytte stranden, hvorfor jeg også vægter højt, at mine egne børn - i det hele taget alle børn - kan svømme og begå sig i vandet.

Administrativ personale

Bea Christensen Mobil : 24203075